6. Care consideraţi că ar fi forma cea mai potrivită
prin care
ați putea primi sprijin pentru a depăşi aceste
dificultăţi:
Sprijinul
in depasirea obstacolelor intampinate odata cu utilizarea manualelor digitale
la clasa poate veni, asa cum au raspuns si profesorii chestionati, din mai
multe directii. Astfel cele 18
raspunsuri au fost distribuite astfel:
Consiliere= 6
raspunsuri= 33,33%
Cursuri de formare= 4 raspunsuri= 22,22%
Asistenta
online= 6 raspunsuri= 33,33%
Manual de utilizare= 1 raspuns= 5,55%
Altele= 1 raspuns= 5,55%
Nu s-a inregistrat niciun raspuns pentru variantele “coaching” si “mentorat”.
Presupozitii:
Folosirea manualelor digitale la
clasă (cel puțin până la nivelul de acomodare cu acestea) implică și posibila
apariție a unor situații de criză pe care profesorul trebuie să știe să le
gestioneze. Am considerat deci, că in sprijinul cadrelor didactice ar putea
veni consilierea si cursurile de formare.
Presupunerea noastră în ceea ce
privește nevoia de consilierea s-a confirmat și în rândul subiecților noștri,
în schimb, în detrimentul cursurilor de formare, aceștia au optat ăntr-un
procent majoritar pentru asistența on-line( direcția a fost aceeași, opțiunea
lor fiind probabil influențată de lipsa de timp).
7.Cum apreciaţi că va fi reacţia copiilor cu care lucraţi
în raport cu activităţile de învăţare utilizând manualele digitale?
2 din 3 profesori apreciaza ca elevii
lor vor reactiona pozitiv in ceea ce priveste folosirea manualelor digitale.
Profesorii considera ca
reactia elevilor va fi:
Pozitiva= 14
raspunsuri= 66,66%
Mai degraba pozitiva= 7 raspunsuri= 33,33%
Pentru variantele” mai degraba negativa” si “negativa” nu s-a inregistrat niciun raspuns.
Presupozitii:
Receptivitatea copiilor a fost unul
dintre factorii pe care i-am luat în considerare atunci când am presupus că
reacția lor în ceea ce privește implementarea manualelor digitale la clasă va
fi una pozitivă. Răspunsurile primite de la profesorii lor ne-au confirmat
așteptările.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu