In ce masura gradul de pregatire al profesorilor in ceea ce
priveste utilizarea manualelor digitale influenteaza argumentele lor?
Asa
cum am amintit anterior, in urma analizei argumentelor profesorilor, putem
afirma ca 14 din ele sunt argumente pro si 12 sunt contra.
Din
randul celor 12 subiecti care sunt contra manualelor digitale, un procent de
33,33% al profesorilor cred ca stapanesc utilizarea manualelor digitale in
“mare “ si “in foarte mare masura”. 66,66% dintre acestia considera ca ar putea
folosi aceste manuale “in mica masura” sau “in foarte mica masura”
Profesorii
cu o atitudine pozitiva in ceea ce priveste implementarea manualelor digitale
au raspuns in procent de 57,14% ca se pot descurca “in mare masura” sau “in
foarte mare masura” si doar 42,85% ca stapanesc comepetntele tehnologice “in
mica masura” sau “in foarte mica masura”
Suprinzator
sau nu, profesorii care se simt “in mica masura” sau
“in foarte mica masura” pregatiti sa lucreze cu manualele digitale sunt cei
care sunt contra utilizarii acestora in scoli.
In ce masura lipsa de pregatire a profesorilor(pentru
a utiliza manualele digitale) a infulentat raspunsurile pe care acestia le-au
dau in legatura cu reactia copiilor in ceea ce priveste utilizarea lor?
Profesorii care se considera “in mica masura”
sau “in foarte mica masura” pregatiti sa faca fata utilizarii manualelor
digitale au raspuns in proportie de 50 % ca elevii vor avea o reactie “pozitiva”.
Profesorii care considera ca nivelul lor de
pregatire pentru utilizarea manualelor este pus la punct “in mare masura” sau
“in foarte masura” au ales aceeasi varianta de raspuns a elevilor in proportie
de 85,71%.
Diferenta
de procente indica faptul ca, in unele cazuri, slaba
pregatire a profesorilor poate influenta atitudinea elevilor fata de manualele
digitale.



Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu